FAQ
Usługa aktywowana jest dla jednej działalności. Jeśli masz dwie firmy – dla każdej musisz oddzielnie aktywować usługę. Nie ma możliwości obsługi dwóch firm...
czw, 3 Lis, 2022 o 3:50 PO POŁUDNIU
Jest to udogodnienie, które pozwoli Ci wystawić faktury Twoim kontrahentom w trzech szybkich krokach. Szybką fakturę można wystawić w zakładce Start. W wys...
czw, 3 Lis, 2022 o 3:51 PO POŁUDNIU
Problemy można zgłaszać kontaktując się z CashDirector telefonicznie: (22) 300 84 92 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, mailowo na adres: pomoc@st...
pt, 4 Lis, 2022 o 11:25 RANO
Twoje dane są w pełni bezpieczne. W trakcie uruchamiania usługi allegro StartUp Asystent konieczne jest pisemne wyrażenie zgody na przekazywanie danych, m.i...
pt, 4 Lis, 2022 o 8:11 RANO
W Systemie dane dotyczące bezpośrednio firmy zaktualizować można w zakładce Ustawienia/ Firma Jedyną daną, której Użytkownik samodzielnie nie będzie w st...
pt, 4 Lis, 2022 o 8:13 RANO
Wysyłanie plików JPK z systemu zazwyczaj trwa kilka minut, jednak status wysyłki w systemie zostanie zmieniony na "wysłany" dopiero po przyjęciu ...
pt, 4 Lis, 2022 o 8:14 RANO
Wszelkie pytania dotyczące działania systemu można kierować do Działu Pomocy Technicznej poprzez formularz zgłoszeniowy.
wt, 21 Maj, 2024 o 2:36 PO POŁUDNIU
Użytkownik systemu ma możliwość sprawdzenia statusu płatności faktur wystawionych przez firmę CashDirector za korzystanie z usług księgowych lub pakietów w ...
śr, 22 Maj, 2024 o 2:44 PO POŁUDNIU
Uwaga! Do wszystkich poniższych opłat zawartych w tabeli doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty należności zawi...
śr, 22 Maj, 2024 o 2:51 PO POŁUDNIU
Kod SWIFT służy do identyfikacji banku, jest niezbędny przy transakcjach międzynarodowych.
śr, 22 Maj, 2024 o 2:53 PO POŁUDNIU