allegro StartUp Asystent umożliwia nadanie dostępu księgowej do dokumentów bez konieczności osobistego dostarczania faktur. 


Użytkownik, który korzysta z allegro StartUp Asystent  i chce zaprosić księgową prowadzącą do systemu powinien przejść do  zakładki Ustawienia /Moja księgowa, uzupełnić niezbędne dane i wybrać opcje ZAPROŚ.



Księgowa prowadząca otrzyma wiadomość na adres mailowy o następującej treści:



Księgowa ma dwie opcje do wyboru: klika w Przyjmij zaproszenie lub wkleja link do przeglądarki internetowej podany poniżej. Po wybraniu jednej z opcji zaproszona księgowa powinna ustawić hasło (wprowadzić je oraz potwierdzić w systemie), a następnie loguje się na konto klienta.


Po pierwszym zalogowaniu się do systemu, księgowa przechodzi na stronę: 

https://portal.startupasystent.pl/profile/login


oraz wpisuje zdefiniowany login i hasło, z których korzystała przy pierwszym logowaniu.