allegro StartUp Asystent umożliwia nadanie dostępu księgowej do dokumentów bez konieczności osobistego dostarczania faktur.
Użytkownik, który korzysta z allegro StartUp Asystent i chce zaprosić księgową prowadzącą do systemu powinien przejść do zakładki Ustawienia /Moja księgowa, uzupełnić niezbędne dane i wybrać opcje ZAPROŚ.

Księgowa prowadząca otrzyma wiadomość na adres mailowy o następującej treści:

Księgowa ma dwie opcje do wyboru: klika w Przyjmij zaproszenie lub wkleja link do przeglądarki internetowej podany poniżej. Po wybraniu jednej z opcji zaproszona księgowa powinna ustawić hasło (wprowadzić je oraz potwierdzić w systemie), a następnie loguje się na konto klienta.
Po pierwszym zalogowaniu się do systemu, księgowa przechodzi na stronę:
https://portal.startupasystent.pl/profile/login
oraz wpisuje zdefiniowany login i hasło, z których korzystała przy pierwszym logowaniu.